البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

همزمان با دهه فجر ۵۰ پروژه دولتی در شهرستان طالقان افتتاح شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شهرستان طالقان حدود ۵۰ پروژه در بخش دولتی با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان طالقان که روز چهارشنبه همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت، ضمن گرامیداشت این ایام، افزود: امسال بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر قریب به ۳۰۰ پروژه با اعتباری حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شهرستان طالقان نیز حدود ۵۰ پروژه در بخش دولتی با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

عبداللهی گفت: یکی از پروژه های مهم در این شهرستان گازرسانی به ۵ روستا در بالا طالقان بود که امروز مشعل گاز در این روستاها روشن شد.

وی با عنوان اینکه تعدادی پروژه در حوزه مخابراتی طالقان برای بهره برداری مردم آماده شد، گفت: مردم عزیز این شهرستان مطالباتی نیز داشتند که به طور قطع برای این منظور نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های ما برای البرز ارتقا سرانه های بهداشتی و درمانی است، افزود: جای خرسندی دارد که توجه دولت هم به این امر معطوف شده و پروژه های بهداشتی و درمانی در سفر رییس جمهور محترم مورد عنایت ویژه ای قرار می گیرند.

عبداللهی گفت: از مشکلات و کمبودهای شهرستان طالقان در این حوزه آگاه هستیم و به طور قطع طی سفر مقام عالی دولت به استان مورد توجه قرار می گیرد.

در پایان نیز استاندار البرز با همراهی امام جمعه شهرستان و نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ به دیدار خانواده شهید غمامی در روستای آوانک در شهرستان طالقان رفتند.

همچنین در این سفر یک روزه بازدید از راه های شهرستان و یک واحد پرورش ماهی با حضور استاندار البرز بازدید شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.