البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

خرید، احداث و تعمیر ۲۴۰۳ مسکن مددجویی توسط کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: از فجر ۹۹ تا فجر ۱۴۰۰ رقمی معادل ۲۷ میلیارد تومان توسط کمیته امداد البرز صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۴۰۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، بسیج سازندگی و نیروهای جهادی، خیرین، خیریه‌ها، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است گفت: رقمی بالغ ‌بر ۲۷ میلیارد  تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۴۰۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.

محمدی فرد با اشاره به اقدامات کمیته امداد در تأمین مسکن مددجویان اظهار داشت: از فجر ۹۹ تا فجر امسال ۲۷۸ مورد کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری، ۲۱۲۵ مورد تکمیل، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود می‌باشد گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

وی افزود: در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان ۳۰ درصد از صدقه‌های البرزی‌ها به امورات مسکن خانوارهای مددجو اختصاص‌یافته است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.