البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

ساخت پل وظیفه است اما زیبا ساختن آن احترام به شهروندان است/هر ایده و اندیشه ای ماندگار نمی شود مگر با هنر

نایب رئیس شورای شهر کرج، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از احساس تعلق مردم به شهر با اتخاذ نگاه هنرمندانه و زیبایی شناسانه در طرح ها و برنامه های مدیریت شهری محقق می شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا رحیمی در دیدار با اعضای هیأت رئیسه خانه هنرمندان استان البرز با عنوان اینکه حضور و فعالیت استادان  هنری در شهر وزن کارها را زیاد می‌کند اظهار داشت: به رغم حدود دو دهه سابقه ام در شهرداری، دوران کوتاه حضورم در سازمان فرهنگی دورانی بود که دریچه‌های جدیدی را برای من گشود و باعث شد این ایام در ذهنم ماندگار شود.

رحیمی با تاکید بر اینکه هر ایده و اندیشه‌ای ماندگار نمی شود مگر با هنر، افزود: در شرایطی که بسیاری از دستگاه ها و متولیان اصلی فرهنگ و هنر شهر در سکون و سکوتی طولانی به سر می بردند، خانه هنرمندان فعالیت های قابل تقدیری در بخش های مختلف به انجام رساند.

نایب رئیس شورای شهر کرج با تاکید اینکه ساخت پل وظیفه است اما زیبا ساختن آن احترام به شهروندان، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از احساس تعلق مردم به شهر با اتخاذ نگاه هنرمندانه و زیبایی شناسانه در طرح ها و برنامه های مدیریت شهری محقق می شود.

وی بر ضرورت استمرار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به کم شدن بیماری کرونا و رفع برخی محدودیت ها، افزایش کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی و هنری، ضرورت دارد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.