البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در پیام گام موثر در کیفی سازی محصولات است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به وجود آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در این منطقه گفت: این آزمایشگاه به عنوان یکی از موثرترین و استانداردترین مراکز تشخیصی در استان، فعال است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه با وجود گمرک و از سوی دیگر انجام پروازهای کارگو در این منطقه صادرات به عنوان یکی از فعالیت های پیام در تمام بخش ها در دستور کار قرار گرفته اظهار داشت: در این راستا آزمایشگاه هایی از این دست در منطقه راه اندازی شده تا با کیفی سازی محصولات  برای تولید و از سوی دیگر صادرات بتوان در این زمینه گام های موثری برداشت.

وی اضافه کرد: این آزمایشگاه که از سال ۹۳ کار خود را شروع کرده به صورت تخصصی در حوزه صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در حال فعالیت است که علاوه بر صنایع و واحدهای تولیدی در البرز به دیگر استان های کشور از جمله بندر عباس، یزد ،اصفهان و قزوین نیز تاکنون به ارائه خدمات پرداخته است.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به ظرفیت های آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای خدمات رسانی در راستای کیفی سازی و ارتقای استانداردهای محصولات در تمام نقاط کشور آمادگی دارد خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه مجهز به تجهیزات و تکنولوژی است و علاوه مشاوره و ارائه فرمولاسیون به واحدهای تولیدی و صنعتی این امکان را نیز دارد که با ارتباط با دانشگاه ها در راستای حل مشکلات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در این خصوص اقداماتی انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه آزمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی عضو شبکه آزمایشگاهی و آزمایشگاه مجاز معاونت غذا و داروی استان است تاکید کرد: این آزمایشگاه در سال جاری موفق به اخذ مجوز دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گرفتن مجوز به عنوان آزمایشگاه معتمد از سازمان محیط زیست را از دیگر برنامه های این آزمایشگاه عنوان و گفت: ظرف یک الی ۲ ماه آینده این مهم نیز اجرایی می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.