البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کرج خودرویی انجام می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در کرج، روز جمعه طی ۴ مسیر، راهپیمایی خودرویی به سمت مصلا برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان، امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری مراسم ۲۲ بهمن اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هماهنگی ۲۵ کمیته، ۳۱۳ برنامه با همکاری استانداری، فرمانداری و شهرداری ها و دفاتر ائمه جمعه در استان البرز تدارک دیده شده که تعدادی از آنها برگزار و بقیه تا روز ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در شهر کرج و با توجه به شیوع اومیکرون، راهپیمایی در روز جمعه در این شهر به صورت خودرویی برگزار می شود اما در شهرستان های دیگر استان با رعایت پروتکل ها به صورت پیاده برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه عوامل اجرای برنامه، ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، افزود: در سال های گذشته پنج مسیر راهپیمایی در البرز بود و به بلوار جمهوری مسیر ها ختم می شد ولی امسال با توجه به برگزاری نماز جمعه به مصلی امام خمینی (ره) کرج ختم خواهد شد.

ابراهیمیان گفت: سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج، سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز است که قبل از خطبه های نماز جمعه سخنرانی خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: در مسیر های راهپیمایی با پیش بینی تمهیدات ترافیکی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نیز تاکید شده است.

وی با عنوان اینکه راهپیمایی ساعت ۱۰ و نیم صبح جمعه روز  ۲۲ بهمن از چهار مسیر شروع می شود، گفت: مسیر یک از میدان حصارک، میانجاده، میدان سپاه، میدان شهدا، میدان توحید، بلوار امامزاده حسن(ع)،مصلی؛ مسیر ۲ از مسجد جامع گوهردشت، بلوار موذن، میدان سپاه، میدان شهدا، میدان توحید، بلوار امامزاده  حسن(ع)، مصلی؛ مسیر۳ از دولت آباد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، چهار راه هفت تیر، بلوار بلال، میدان توحید، مصلی و مسیر شماره ۴ از میدان کرج، میدان شهدا، میدان توحید، بلوار امامزاده حسن(ع) به سمت مصلی کرج خواهد بود.

ابراهیمیان گفت: در این ارتباط مسابقاتی همچون مسابقه طراحی و نقاشی کودکان و نگارش مقاله کوتاه با موضوع مقایسه عالمانه ایران اسلامی در زمان قبل و بعد از انقلاب خواهیم داشت که علاقه مندان تا ۲۵ بهمن فرصت دارند آثار خود را به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرده و در این رقابت شرکت کنند که جوایز آنها در نیمه شعبان اهدا خواهد شد.

وی با عنوان اینکه در روز ۲۲ بهمن به ۱۴ خودرو با بهترین تزیین جوایز نفدی ۵۰۰ هزار تومانی تعلق می گیرد، افزود: همچنین در شب ۲۲ بهمن با توجه به نورافشانی و بانگ الله اکبر، به یکی از مساجدی که در این امر  به بهترین نحو شرکت کنند، جوایزی تعلق می گیرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.