البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

دیدار رئیس کل دادگستری البرز از مجتمع قضایی خانواده کرج/ مشکلات ۸۸ نفر از مراجعان بررسی شد

رئیس دادگستری کل البرز در ادامه ملاقات های مردمی خود با حضور در مجتمع قضایی خانواده شهرستان کرج با ۸۸ مراجعه کننده دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز حسین فاضلی هریکندی در این دیدار که در آن رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج، معاونان رئیس کل و سرپرست مجتمع قضایی خانواده وی را همراهی کردند به درخواست ها و مشکلات مردمی رسیدگی و دستوراتی لازم را صادر کرد.

فاضلی هریکندی در حاشیه این دیدار با اشاره به اجرای برنامه متمرکز ملاقات‌های مردمی با حضور در کلیه مجتمع‌های قضایی استان به همراه مسئولان قضایی بیان کرد: در این دیدارها با توجه به حضور مدیران ارشد قضایی استان، ارجاع درخواست‌های اصحاب پرونده بدون واسطه و با سرعت بیشتری انجام شده و دستورات مقتضی در همان زمان صادر می‌شود.

وی افزود: این دیدارها برای تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی استان، طبق برنامه ریزی ادامه خواهد داشت و فقط در کرج متمرکز نیست و همه حوزه های قضایی استان را پوشش می دهد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید همچنین به دیدار و گفت و گو با کارکنان قضایی و اداری این مجموعه پرداخت و در پایان از آقایان برهان پناه سرپرست مجتمع قضایی خانواده، قدرت اله نوری قاضی مجتمع و خانم عاطفه سلمانی کارمند این مجموعه در تکریم ارباب رجوع و انجام امور محوله با اهدای لوح تقدیر کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.