البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

تأکید معاون اول رئیس جمهور بر ارتقای وضعیت بهداشت و درمان استان البرز

جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمد مخبر در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان البرز با اشاره به گزارش وزیر بهداشت درباره وضعیت بهداشت و درمان استان البرز، بر لزوم ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و احداث، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی مجهز این استان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تاکید بر اهمیت آرامش و آسایش روانی مردم، خواستار توجه هرچه بیشتر به عمران شهری در استان البرز و نیز انتقال زندان‌ها از محیط شهری به بیرون از شهر شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار البرز، وزرای بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور نیز حضور داشت، مهم‌ترین طرح‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی برای استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران عامل بانک‌ها نیز حضور داشتند، پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم برای تامین اعتبار جهت اجرای طرح ها و پروژه های اولویت دار استان البرز اتخاذ شد.

برنامه ریزی برای خارج کردن زندان‌ها از محیط شهری در استان البرز و توجه به عمران شهری در این استان از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.