البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

جلسه بررسی و رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب ساوجبلاغ انجام شد

با حضور فرماندار ساوجبلاغ مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان بررسی شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مهدی مهرور در جلسه بررسی و رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ که با حضور مدیرعامل آبفای استان البرز و مسئولان ساوجبلاغ برگزارشد، اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب درسطح این شهرستان مشکلاتی از قبیل احداث مخزن ذخیره آب، اصلاح و بازسازی شبکه در شهرها و روستاها، تصفیه خانه شهر هشتگرد، افزایش حق آبه از سد طالقان، تخصیص پساب تصفیه خانه شهر جدید برای آبیاری فضای سبز، ترکیدگی ها و نشتی های سطح شهر ها و روستاها و قطع انشعابات غیر مجاز  وجود دارد که بایستی با همکاری آبفای استان البرز پیگیری و حل شوند.

وی افزود: بواسطه این موضوع برای بررسی و حل مشکلات شهرها و روستاها جلسه ای با حضور مدیرعامل آبفای استان البرز و امور آب تشکیل و مسایل و مشکلات مطرح شد. 

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: در این جلسه مدیرعامل آبفای استان این نوید را داد که با پیگیری و تلاش مدیریت آبفا، مشکلات در اسرع وقت حل شود و شاهد کمترین مشکلات در تامین آب شهرستان ساوجبلاغ باشیم.

مهرور بیان داشت: در هماهنگی که در این جلسه با مدیران آبفا انجام شد با شناسایی و احصای مناطقی از شهرها که بیشترین حوادث و شکستگی ها در آن اتفاق می افتد، عملیات تفکیک زونها انجام خواهد پذیرفت و فشار آب از شبکه برداشته می شود و دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار در این بخش نخواهیم بود.

وی در خاتمه افزود: بزودی مشکل مخزن ۲۰۰۰مترمکعبی شهرگلسار حل و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین یک چاه جدید در شهرکوهسار وارد شبکه شده و بحث فاضلاب و تصفیه خانه شهر هشتگرد مورد پیگیری مجدد قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.