البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
X

برنامه ویژه سازمان صمت البرز برای افزایش بازارهای صادراتی محصولات تولیدی استان/ روند صعودی صادرات غیرنفتی استان البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت : در شرایط حاضر توسعه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت‌های دولت و وزارت صمت است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بکارگیری تمام ظرفیت های اداری و پشتیبانی خود در تلاش است به تثبیت و افزایش بازارهای صادراتی محصولات تولیدی استان کمک کند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رامین ربیعی در بازدید از شرکت سیمان آبیک به عنوان یکی واحدهای صادرکننده استان، گفت: سیمان آبیک از واحدهای پیشگام در صادرات سیمان به سایر کشورها بوده و حفظ این روند همزمان با تامین مناسب نیاز بازار داخلی، نشان دهنده توان بالای و ابتکار عمل دست اندرکاران و مسئولان این شرکت است که جای تقدیر ویژه دارد.

وی ادامه داد: حفظ روند موجود و افزایش تولیدات شرکت و همچنین خودکفایی این واحد در تامین برخی تجهیزات، با استفاده از توانمندی داخلی آن هم در شرایط تحریمی کشور بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: تلاش مجموعه سازمان صمت البرز معطوف به کاهش تمامی بروکراسی های زائد و موانع پیش روی در مسیر توسعه صادرات محصولات تولیدی در استان است و خوشبختانه با کاهش آثار پاندمی کرونا در روند تجارت جهانی روند صعودی صادرات استان نیز شتاب گرفته و سعی بر تداوم روند حاضر با حمایت از واحدهای صادرکننده در استان البرز داریم.

ربیعی گفت: بازدید از واحدهای نمونه صادراتی استان البرز و عرض خدا قوت به مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت ها از برنامه ویژه و در دستور سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز است و به صورت مستمر این برنامه کاری را دنبال خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.