البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
X

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز توسط مقامات ارشد کشور افتتاح می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با فعال شدن این مجموعه، زمینه تحول در حوزه فنآوری و نوآوری در استان آغاز خواهد شد.


به گزارش البرز نیوز، جهانگیر شاهمرادی با بیان  اهمیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از پیگیری استاندار البرز برای حل برخی از مشکلات موجود و آماده سازی نهایی کارخانه و افتتاح قریب الوقوع توسط مقامات ارشد اجرایی کشور خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: در یک فعالیت  کم نظیر از  دل ساختمان های که استفاده مطلوب و بهینه از آن نمی شد، یک مجموعه ارزشمند با عنوان کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ابجاد شده که به زودی شاهد افتتاح رسمی این مجموعه خواهیم بود.

 شاهمرادی یادآور شد: تاکید استاندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان، بر رفع موانع موجود است که باید دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر، توافق های انجام شده را اجرا کنند.

وی افزود: براساس تفاهم نامه همکاری سه جانبه معاونت علمی ریاست جمهوری،  استانداری البرز و  شهرداری کرج راه اندازی کارخانه نوآوری در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون این مجموعه آماده بهره برداری شده است و شاهد استقرار اولین گروه های فناور و شرکت های استارتاپی در این مجموعه هستیم.

معاون استانداری البرز گفت: قطعا با افتتاح این کارخانه، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران خواهیم بود و با فعال شدن این مجموعه، زمینه تحولات خوب در حوزه فنآوری و نوآوری در استان آغاز می شود.

وی افزود: با فعالیت این مجموعه،  ارتباط بیشتر بین همه زنجیره اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد شده تا استان البرز بتواند به عنوان استان پایلوت در بسیاری از زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان و تولید ثروت از دانش، نقش آفرین باشد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.