البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

تخصیص بودجه ساخت و تجهیز سالن های چند منظوره مدیریت بحران در شهرداری کرج

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران در شهر کرج، گفت: بر همین اساس بودجه مدیریت بحران در شهرداری کرج طی سال آتی با ۶۰۰ درصد افزایش در کمیسیون تلفیق مصوب شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مدیریت کردن بحران در شهر کرج، ساخت سالن های  چند منظوره بحران و تجهیز به امکاناتی از جمله چادر، موتور برق، بیل و ادوات آواربردار، و جرثقیل های مخصوص، شناسایی نقاط سیل و حادثه خیز شهری، مقاوم سازی تاسیسات شهری و اموزشهای تخصصی با محوریت محلات  می تواند  برای شهروندان امنیت خاطر ایجاد کند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: بر همین اساس، پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تجهیز سوله های چند منظوره در مناطق 10گانه  مدیریت بحران شهرداری کرج به اتفاق نظر اعضای شورا تصویب شد.

رحیمی همچنین به تخصیص ۵ میلیارد ریال بودجه برای احیا و تجهیز مراکز پناه گاهی که از سالیان دور در چند نقطه از شهر ایجاد شده اند، اشاره کرد و گفت: پیش بینی بحران و ضرورت مدیریت آن امری ضروری است که مسئولان برای سلامت و امنیت شهروندان باید به آن توجه کنند.

مدیریت بحران شهرداری کرج دارای ۱۰سوله چند منظوره است که 5 سوله آن در گذشته تکمیل شده و در زمینه های ورزشی و پشتیبانی قرار گرفته و الباقی در حال تکمیل و تجهیز است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.