البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

پلمپ دو واحد پذیرایی بین راهی متخلف در البرز

معاون گردشگری استان البرز از پلمپ دو واحد پذیرایی بین‌راهی متخلف واقع در محور گردشگری کرج-چالوس در بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی خبر داد.


به ‌گزارش البرز نیوز از البرز، شهرام علی‌محمدی با اشاره به پلمپ دو واحد پذیرایی بین راهی متخلف در البرز، گفت: با توجه به تشدید باز‌دید‌ها‌ی نظارتی گشت‌های تلفیقی ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز، دو واحد پذیرایی متخلف با حکم قاضی ویژه سیار حکومتی پلمپ شدند.

او با اشاره به بیش از ۲۰۰ مورد بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی انجام شده از تاسیسات اقامتی، پذیرایی شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، بوم‌گردی و خانه‌مسافر، افزود: «براساس نظارت‌های انجام‌شده یک واحد پذیرایی بین‌راهی در محور گردشگری کرج-چالوس به دلیل رعایت نکردن نرخ مصوب تذکر کتبی دریافت کرد و دو واحد پذیرایی بین‌راهی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

علی محمدی با بیان اینکه ۱۰ اکیپ نظارتی در سطح استان به صورت مستمر عملکرد تأسیسات اقامتی، پذیرایی و گردشگری هفت شهرستان نظرآباد، اشتهارد، فردیس، طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و کرج را برای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران رصد می‌کنند، افزود: همچنین یک اکیپ گردشگری مشترک متشکل از سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشت محیط، نیروی انتظامی و کارشناسان گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان نیز بر عملکرد تأسیسات اقامتی، پذیرایی در سطح استان نظارت دارند.

او با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگر‌ان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، یادآور شد: گردشگر‌ان می‌توانند شکایت و نارضایتی خود از تأسیسات گردشگر‌ی را به سامانه ۰۹۶۲۹ اعلام کنند تا در اسرع وقت از سوی کار‌شناسان مربوطه رسیدگی شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.