البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

پرونده سه شنبه های مردمی استاندار البرز با دیدار بیش از ۶۰۰ مراجعه کننده بسته شد

استاندار البرز با عنوان اینکه حل مشکلات و مسائل مردم را وظیفه خود می دانم، گفت: در مدت حدود ۴ ماه با بیش از ۶۰۰ تن از البرزنشینان در قالب دیدارهای مردمی سه شنبه ها، ملاقات داشته ام و سال آینده نیز این روند تداوم خواهد داشت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه دیدار مردمی این هفته که طبق روال هر هفته در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حل مشکلات و مسائل مردم را وظیفه خود می دانم و از تمامی مدیران استان نیز خواسته ام که این دیدارها را به صورت منظم و مستمر در دستور کار داشته باشند.

وی ادامه داد: در ابتدای دیدارهای مردمی با انبوهی از درخواست ها مواجه بودیم ولی با توجه به اینکه این دیدارها هر هفته برگزار می شود، روند درخواست و پذیرش مراجعه کنندگان تسریع و بروز شده است.

عبداللهی گفت: مدیران استان باید با شکیبایی و دید مثبت بدنبال راهکارهای قانونی در جهت حل مشکلات مردم باشند.

وی افزود: در مدت حدود ۴ ماه با بیش از ۶۰۰ تن از البرزنشینان در قالب دیدارهای مردمی سه شنبه ها، ملاقات داشته ام و اگر خداوند یاری کند سال آینده نیز این روند تداوم خواهد داشت.

استاندار البرز گفت: درخواست ها در ابعاد و حوزه های مختلف است از این رو به مسئولان مربوطه ارجاع داده می شود و روند رسیدگی به آنها نیز توسط اداره کل بازرسی استانداری نظارت و رصد می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.