البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

عملکرد شش ماهه گروه های جهادی شهرداری کرج / توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت

معاون خدمات شهری شهرداری کرج و فرماندهی طرح جهادی علمداران خدمت عملکرد شش ماهه گروه های جهادی این نهاد را تشریح کرد و از توزیع ۱۰ هزار تن آسفالت در راستای ساماندهی معابر خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، غلام رضوانی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی و تشکل های مردم نهاد و جهادی همکاری کننده با طرح نگهداشت شهر موسوم به «علمداران خدمت» که با حضور شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات مجتمع رفاهی میلاد برگزار شد، اظهار داشت: در طول اجرای دوازده مرحله از طرح جهادی علمداران خدمت فعالیت های گسترده ای با کمک گروه های جهادی و حمایت اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار انقلابی کرج صورت گرفته است و این کار تنها در سایه رویکرد جهادی و تفکر انقلابی بوده که در این دوره مدیریت شهری به نمایش گذاشته شده است.

رضوانی در تشریح اقدامات یکساله این طرح عنوان کرد: طی سال جاری با مشارکت و همراهی گروه های جهادی بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر منطقه شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج و فرماندهی طرح جهادی علمداران خدمت با اشاره اینکه در این طرح از دو هزار پاکبان و یک هزار و ۵۰۰ نفر از سبزبانان استفاده شده است، افزود: اقدامات عام المنفعه، مواسات و توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته های حمایتی، نصب علایم و انواع تابلوهای شهری، از اقداماتی است که در این طرح با کمک گروه های جهادی در مناطق به ویژه در محلات کم برخودار اجرایی شده است.

این مسئول همچنین از کاشت ۲۵ هزار اصله نهال در این طرح خبر داد و گفت: رنگ آمیزی ۱۶۰ هزار مترمربع از جداره های سطح شهر و پاکسازی زوائد شهر همچنین جمع آوری نخاله های ساختمانی به تعداد یک هزار کامیون نیز در راستای اجرای این طرح صورت گرفته است.

رضوانی در خصوص عملکرد حوزه شهرسازی عنوان کرد: در سایه اجرای این طرح چندین پرونده ملکی که سال ها مسکوت مانده بود بررسی و مرتفع شد.

وی همچنین از اقدامات مطلوب سازمان آتش نشانی در اجرای طرح علمداران خدمت صحبت کرد و افزود: احرای برنامه آموزشی و همکاری تمامی مراحل اجرای طرح توسط گرو های جهادی آتش نشان صورت گرفت.

معاون شهردار کرج در ادامه صحبت های خود در خصوص اقدامات گروه های جهادی در اجرای طرح پاکداشت شهر به اجرای خدمات درمانی و ویزیت ۲۱ هزار نفر از شهروندان توسط کادر خدماتی و درمانی و رفت‌وروب، فضای سبز، مشاوره خانواده، اطعام نیازمندان با تقدیم بسته‌های معیشتی و اجرای برنامه فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اشاره کرد.

رضوانی با بیان اینکه خدمات گسترده جهادی، با همکاری نیروهای خدمات شهری صورت گرفته است، افزود: این نیروهای خالصانه و با پشتکار ایستاده اند و جا دارد از این نیروها در مجموعه مدیریت شهری قدردانی کنم.

وی ضمن قدردانی از زحمات سایر همکاران پاکبانان و سبزبانان که در طول ماه‌های گذشته برای اجرای این طرح خالصانه زحمت کشیدند، گفت: کارت هدیه ای برای جبران کار عظیم این بزرگواران در نظر گرفته و به این عزیزان اهداء شد.

غلامرضا رضوانی با اشاره به اینکه اجرای این طرح حاصل بهره گیری از روحیه و تفکر جهادی و انقلابی شهردار کرج و اعضاء شورای اسلامی شهر است، افزود: به منظور تداوم این طرح برای سال ۱۴۰۱ دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در پایان رسیدگی کلی به محلات و ارائه خدمات به شهروندان و فراهم آوردن محیطی مناسب و زیبا در پایان هر هفته را از اهداف برگزاری این طرح جهادی عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.