البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

ضرورت راهکار مناسب برای رفع مشکلات املاک قولنامه‌ای/ مشاغل مزاحم شهری و بازارهای هفتگی، ساماندهی شود

شهردار کمالشهر با تاکید بر مقابله با سد معبر و لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و بازارهای هفتگی، گفت: باید تدابیری اندیشده شود تا ضمن رعایت قانون به کسب و کار شهروندان خصوصاٌ در ایام پایانی سال خدشه ای وارد نشود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، امیر بهمنی در جلسه ای که با حضور معاونت دادستانی شهرستان کرج با موضوع رسیدگی ویژه به پرونده های قضایی شهرداری کمالشهر برای تسریع در امور ارباب رجوع، برگزار شد با ابراز نارضایتی از وضعیت نابسامان ساخت و سازهای غیرمجاز در کمالشهر اظهار داشت: این شهر به دلیل تراکم بالای جمعیت، درگیر مشکل ساخت و ساز غیرمجاز است که امیدواریم با تعامل فی مابین مدیریت شهری و همکارانمان در مجموعه قضایی شهرستان و با ارائه راهکارهای اساسی این مشکل، رفع شود.

بهمنی ضمن اشاره به مشکلات اراضی قولنامه‌یی و پیگیری مکرر مردم خواستار همفکری و ارائه راهکار مناسب برای رفع این مشکل شد..

شهردار کمالشهر در ادامه در خصوص مقابله با سد معبر و لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و بازارهای هفتگی گفت: در خصوص این مسائل باید تدابیری اندیشده شود تا ضمن رعایت قانون به کسب و کار شهروندان خصوصاٌ در ایام پایانی سال خدشه ای وارد نشود. 

در این جلسه که با حضور قیومی، معاونت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج و مسئولان دایره حقوقی شهرداری برگزار شد، برای برون رفت از مشکلات حقوقی و تسریع در پرونده های قضایی، راهکارهایی ارائه و مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.