البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

اولین رویداد جهادی پیشه سازان در البرز برگزار می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز از برگزاری اولین رویداد پیشه سازان در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این رویداد برای اولین بار در کشور خلاء بین دانشگاه و صنعت شناسایی و نیازمندیهای صنایع به نیروی کار و تکنسین‌ها احصاء شده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علی نیازی در جلسه هماهنگی اولین رویداد جهادی پیشه سازان در استانداری البرز گفت: در این رویداد بزرگ، نیازمندیهای استان که از قبل احصاء شده است ارائه و برمبنای آن جذب نیروی کار یا ایده و خلاقیت اتفاق می افتد.

وی افزود: در این راستا گروهی از مدیران، توسعه‌دهندگان، علاقه‌مندان صنایع به جذب نیروی کار ماهر و تکنسینها با هم جمع می‌شوند و نیازمندیهای سازمانی، پروژه ای و یا شرکتی خود را مطرح و نیروهای آماده به کار را همان روز بررسی و جذب می کنند.

نیازی افزود:  این مدل جذب نیروی آماده به کار از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان به سرعت در شهر‌های جهان گسترش پیدا کرده است و نتایج خوبی از آن در میان کسب و کارهای توسعه یافته کنونی، قابل مشاهده است که منجر به رضایت بیشتر و درآمدهای بالا شده است.

این رویداد با محوریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و همکاری صنایع و دستگاه‌های متولی اشتغال و صنعت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و روند آن به صورت مستمر در بستر شبکه اینترنت در سطح استان ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.