البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

ساعت بازدید از موزه‌ها و بناهای تاریخی البرز در نوروز اعلام شد

رئیس گروه امور موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، ‌فرهنگی استان البرز ساعت بازدید از موزه‌ها، محوطه‌ها و بناهای تاریخی استان البرز در ایام تعطیلات نوروز 1401را اعلام کرد.


به ‌گزارش البرز نیوز از البرز، هما دربندی امروز یکم فروردین ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: پس از گذشت دو سال از محدودیت فعالیت موزه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و با انجام واکسیناسیون گسترده و سریع همگانی، در تمام موزه‌ها، محوطه‌ها و بناهای تاریخی استان البرز به مناسبت فرارسیدن قرن جدید و سال نو به روی گردشگران و مسافران نوروزی باز است.

رئیس گروه امور موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، ‌فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: کاخ موزه سلیمانیه، محوطه باستانی ازبکی، باغ موزه مروارید، کاروانسرای ینگه امام، آسیاب مهدی‌آباد و موزه تمبر یکتا از ساعت ۹ صبح الی 17 عصر در ایام تعطیلات نوروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است. 

کاخ قجری سلیمانیه در محدوده مرکزی شهر قدیم کرج و حدفاصل بلوارهای شهید چمران و امامزاده حسن بنا شده است. محوطه باستانی ازبکی و آسیاب مهدی‌آباد در شهرستان نظرآباد، باغ موزه مروارید در مهرشهر کرج و کاروانسرای ینگه امام نیز در شهرستان ساوجبلاغ واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.