البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
X

جاعل عناوین دولتی در کرج دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، فردی که با جعل عناوین دولتی و نظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، دستگیر شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام خبر دستگیری جاعل عناوین دولتی در کرج، بیان داشت: در پی ارسال گزارشی از سوی سازمان اطلاعات ناجا مبنی بر اینکه فردی با جعل عناوین نظامی و دولتی اقدام به اخاذی از شهروندان می کند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت البرز قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، نامبرده را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: تلاش ماموران برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ گودرزی در پایان گفت: شهروندان عزیز در نظر داشته باشند که هیچ گونه شخص حقیقی و حقوقی توانایی انجام امور خارج از قواره قانون را ندارد و اگر با کسی مواجه شدید که با معرفی خود به عنوان افراد با نفوذ ادعای انجام کارهای غیرقانونی را دارد، سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهید و از گذاشتن پول و اموال خودر در اختیار آن ها خودداری کنید.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.