البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

تورهای گردشگری یک روزه البرزگردی تا ۱۲ فروردین ادامه دارد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری تورهای یک‌روزه به جاذبه‌های تاریخی طبیعی و گردشگری استان البرز خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، شهرام علی‌محمدی ششم فروردین ماه 1401 با اشاره به ادامه تورهای گردشگری یک روزه البرزگردی تا 12 فروردین، گفت: تورهای یک‌روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی طبیعی استان البرز از دیروز جمعه پنجم فروردین‌ماه شروع شده و به مدت هشت روز تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به برگزاری تورطبیعت‌گردی یک‌روزه به آبشار شله‌بن روز جمعه پنجم فروردین ماه، بیان کرد: تورهای یک‌روزه بازدید از محوطه باستانی ازبکی و ینگه‌امام روز ششم فروردین ماه و کرج‌گردی نیز روز هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

علی‌محمدی اضافه کرد: برپایی تورهای یک‌روزه روستاگردی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری روستای ورده و برغان روز هشتم، روستای سپهسالار و گوراب روز نهم، روستای شهرستانک روز دهم فروردین ماه و آبشارکرکبود و جوستان طالقان روز یازدهم فروردین ماه تدارک دیده شده است.

او با بیان اینکه آخرین تور یک روزه مربوط به بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان اشتهارد روز دوازدهم فروردین ماه است، افزود: اشتهارد دارای آثار تاریخی فرهنگی بسیاری چون معماری دست‌کند صخره‌ای، تپه‌های باستانی مرادتپه، پلنگ‌آباد، قلعه پلنگ‌آباد، حمام و حسینیه قجری سیادیه، امامزاده سه گنبدان(زیدورحمان) است.

معاون گردشگری استان البرز هدف از برگزاری تورهای یک روزه البرزگردی را آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان با هزینه پایین و سوبسید این اداره‌کل عنوان و خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که گردشگری سهم بسزایی در رونق اقتصاد یک کشور دارد بنابراین توسعه و ترویج گردشگری در استان البرز یکی از اهداف و سیاست‌های کلان استانی و حتی کشوری است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.