البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
X

تعامل مدیران زمینه‌ساز توسعه خدمات شهری است

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اقدامات اخیر در زمینه آزادسازی حاشیه رودخانه کرج، گفت: تعامل مدیران شهری، استانی و قضایی زمینه‌ساز توسعه خدمات شهری است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، جواد چپردار امروز در مراسم کلنگ زنی پارک «رود» واقع در مناطق آزادشده رودخانه کرج که با حضور استاندار البرز، رئیس‌کل دادگستری البرز، دادستان عمومی و انقلاب کرج، شهردار کرج، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد اراده ارزشمند و همگرایی مدیران کل استانی، شهری و قضایی هستیم که ایجاد پارک ساحلی در حاشیه رودخانه کرج شاهدی بر این مدعی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تعامل میان مدیران، نتایج خوبی را برای توسعه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان به دنبال دارد، تحقق این مهم را از اصلی‌ترین وظایف مسئولان  دانست و گفت: در همین راستا مدیریت شهری کرج، رسیدگی به مطالبات اصلی شهروندان را در رأس اقدامات سال آینده قرار داده و بخش اعظمی از بودجه سال آتی نیز به این امر اختصاص‌یافته است.

رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری از افزایش ۳۰ درصدی بودجه نسبت به متمم سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین ۵۷ درصد افزایش نسبت به بودجه بدون اوراق مشارکت در نظر گرفته‌شده است.

چپردار بر ضرورت توسعه خدمات در بخش‌های مختلف به‌ویژه در مناطق کم برخوردار تأکید کرد و گفت: این مهم نیز در اقدامات سال آتی مدیریت شهری پیش‌بینی‌شده است.

وی به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های شهر ازجمله بزرگراه شمالی و قطار شهری اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مدیریت شهری استفاده از ظرفیت‌های شهری و استانی و کمک گرفتن از ظرفیت‌های دولتی برای تکمیل این پروژه‌ها با سرعت بیشتر است.

رئیس شورای شهر کرج اظهار امیدواری کرد با تعامل ایجادشده میان مدیران اجرایی و قضایی، فضای شهر برای ارائه هر چه‌بهتر خدمات به شهروندان فراهم شود.

چپردار ضمن قدردانی از همکاری مدیران قضایی و استانی گفت: این تعامل، به مدیریت شهری جسارت می‌دهد تا برای توسعه خدمات و حفظ حقوق شهروندان اهتمام بیشتری داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.