البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

بازدید شهردار کمالشهر از مرکز ماده ۱۶ زنان استان البرز

شهردار کمالشهر از مرکز ماده ۱۶ زنان استان البرز بازدید کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، امیر بهمنی در این بازدید که با حضور سردارحسینی مشاورعالی استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی و معاونین شهردار انجام پذیرفت، بر آمادگی مدیریت شهری برای انجام همکاری های لازم در راستای رفع مشکلات این مرکز تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مراکز بازپروری و گسترش امور فرهنگی بویژه در این مراکز به دلیل حساسیت موجود از مهمترین اقدامات فرهنگی شهر است.

در این بازدید سردار حسینی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده بر ادامه همکاری نهادهای دولتی و سازمانهای مردم نهاد برای بهبود خدمات در این مراکز تأکید کرد و افزود:رفع مشکلات و ارتقاء سطح کیفی خدمات این مراکز مستلزم حضور و همکاری همه نهادهایی است که متصدیان امور فرهنگی در شهر هستند و می توانند ارائه طریق کنند.

خدایی ریاست مرکز ماده ۱۶ بانوان با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و اقتصادی موسسه مذکورگفت: ظرفیت این مرکز 150نفر است که در حال حاضر 80بانو در این مرکز ، بصورت رایگان آسیب شناسی شده و تحت درمان و حرفه آموزی قرارگرفته اند.

 وی افزود: در نظر است در صورت گسترش فضای مرکز، عوامل توانمند سازی در حوزه های حرفه آموزی و اشتغال بانوان به صورت جدی پیگیری شده که هنرآموزان پس از آموزش حرفه هایی چون قالی بافی، پارچه بافی و …  به بازار کار معرفی شوند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.