البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
X

آیین کلنگ زنی پارک ساحلی کرج برگزار شد

شهردار کرج گفت: فاز اول پارک ساحلی در مناطق آزادشده رودخانه کرج بااعتبار دو میلیارد تومان تا خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد.


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی امروز در مراسم کلنگ زنی پارک ساحلی که در مناطق آزادشده بستر و حریم رودخانه کرج برگزار شد، گفت: مسیر این پروژه ۳.۷ کیلومتر است و فاز نخست این پروژه ۱.۷ کیلومتر است.

وی اضافه کرد: تلاش شده فاز نخست این پروژه با اعتبار دو میلیارد تومان تا سوم خرداد سال آینده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار کرج با اشاره به اختصاص ۹ میلیارد تومان به این پروژه در سال آینده، گفت: این پروژه شامل پیاده راه حاشیه‌ای رودخانه کرج و ایجاد پارک ساحلی است که از رفع تصرفات و آزادسازی حریم رودخانه ایجاد می‌شود.

سعیدی سیرائی با اشاره به حمایت دستگاه قضا و استاندار از این پروژه، ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان شهری این پروژه فرهنگی و تفریحی هرچه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اجرای پروژه احیا و بازسازی رودخانه کرج به مساحت هشت هکتار با حضور مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، حسین فاضلی هریکندی رییس دادگستری کل البرز، داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز، حامد فرضی مدیر منابع طبیعی استان، مصطفی سعیدی سیرائی شهردار کلانشهر کرج و جمعی از مسئولان مدیریت شهری برگزار شد.

این پروژه که شامل پیاده راه حاشیه‌ای رودخانه کرج، ایجاد پارک ساحلی، رفع تصرفات و آزادسازی حریم و بستر ساماندهی شده رودخانه کرج می‌شود، حدفاصل آبگیر بیلقان تا پل حامی را پوشش می‌دهد.

فاز اول پروژه، ایجاد پارک ساحلی کرج، در محل میدان حافظ، خط دو حصار، خیابان سرجوب، ماهی سرای بزرگ کرج است که در زمان یادشده کلنگ آن بر زمین خورد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.