به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدی گفت: در ۹ ماهه امسال، به ۱۰ هزار و ۸۶۸نفر خدمات مشاوره حضوری ارائه شده است که این خدمات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی خانوادگی در جهت ارتقا سطح سلامت روان آحاد جامعه از طریق یک مرکز دولتی و ۳۱ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه گردیده است.ب
وی گفت بیشترین فراوانی مشاوره ها به ترتیب شامل اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی–بین فردی، و مشکلات باهمسر بود.
وی افزود: همه تماسهای مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است و افراد میتوانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است، به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.ه
محمدی بیان کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماسگیرندگان و گوناگونی مشکلات آنها، گاه ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روانشناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.
وی افزود: سامانه صدای مشاور بهزیستی(خط تلفنی ۱۴۸۰) جهت مصاحبه غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب به صورت رایگان مشاوره کاملا تخصصی ارائه می دهد.
طراحی و اجرا :
کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.