البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
X

تجلیل از خیران چهارباغ

تجلیل از خیران چهارباغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ تعداد ۱۲٠ نفر از خیرین و حامیان اکرام و ایتام و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چهارباغ در آستانه سالروز ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و فرماندار و امام جمعه شهرستان چهارباغ مورد تجلیل قرار گرفتند.

رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد استان البرز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از هم افزایی و همراهی امام جمعه و فرماندار و مجموعه مدیریتی شهرستان چهارباغ خاطر نشان کرد: امروز فعالیت‌های مخلصانه و افتخاری مراکز نیکوکاری مورد توجه بسیاری از خیرین است و نسبت به فضای عمومی این مراکز شناخت لازم حاصل شده است.

او افزود: ارتباط مراکز نیکوکاری با کمیته امداد سبب بالارفتن اعتماد مردمی و ارتباط هر چه بیشتر مسئولین و خیرین عزیز با این نهاد شده و مطمئنا پشتیبانی مردمی از این مراکز گامی بلند در افزایش کیفیت فعالیت‌های خیرخواهانه در سطح جامعه است.

البرزی در پایان مراسم گفت: کمیته امداد برای توسعه اشتغال و تولید و افزایش کرامت انسانی گام برداشته و توانمندسازی را یکی از رسالت‌های اصلی کمیته امداد برشمرد که در کنار اعتماد سازی می‌تواند جامعه هدف را از وضعیت موجود بیرون آورد.

جعفری اسکندرلو فرماندار چهارباغ نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های خیرین و مراکز نیکوکاری در کنار کمیته امداد استان و شهرستان چهارباغ افزود: خیرین جزو سرمایه‌های اجتماعی هستند که درد اجتماعی دارند و همواره در راه خدمت به نیازمندان دغدغه دارند و بی شک بعنوان یک ظرفیت بزرگ انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تمکن مالی خود در راستای خدمت به جامعه استفاده می‌کنند. 

گفتنی است ۱۱ مرکز نیکوکاری در شهرستان چهارباغ فعالیت‌های خداپسندانه و نوع دوستانه را تحت نظر کمیته امداد شهرستان بصورت مستمر با اهداف مختلف در حوزه محرومیت زدایی انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.