فرمانده انتظامی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، گفت: این باند سارقان به عنف در ایام جنگ رمضان با ورود به ویلاها و باغهای اطراف شهرستان چهارباغ اموال مردم را از قبیل پول؛ دلار؛ طلا؛ سکه و خودرو سرقت میکردند.
سردار هداوند با بیان اینکه این سارقان با تلاش ماموران آگاهی استان و از طریق شگردهای اطلاعاتی دستگیر شدند افزود: اعضای این باند به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند که ارزش ریالی اموال سرقت شده بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان است
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





