
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیین نواختن زنگ سپاس از معلم امروز در مدرسه نرجس کرج برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برپا شد، علی رمضانی مشاور وزیر آموزش و پرورش، فرزاد شعبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، برخی از مدیران مدارس و جمعی از معلمان و دانشآموزان حضور داشتند.
در پایان این برنامه، زنگ سپاس از معلم توسط مسئولان حاضر بهصورت نمادین نواخته شد و دانشآموزان نیز با اهدای شاخههای گل از معلمان خود قدردانی کردند.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما






