از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیین نواختن زنگ سپاس از معلم امروز در مدرسه نرجس کرج برگزار شد. 

در این مراسم که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برپا شد، علی رمضانی مشاور وزیر آموزش و پرورش، فرزاد شعبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، برخی از مدیران مدارس و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان حضور داشتند. 

در پایان این برنامه، زنگ سپاس از معلم توسط مسئولان حاضر به‌صورت نمادین نواخته شد و دانش‌آموزان نیز با اهدای شاخه‌های گل از معلمان خود قدردانی کردند.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *