
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز البرز، اصغر بیات مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: اجرای این پویش، فراتر از کاشت صرف درخت، نمادی از همدلی، مسئولیتپذیری اجتماعی و تعهد ما به حفظ و اعتلای محیط زیست برای نسلهای آینده است.
وی افزود: استان البرز با توجه به جمعیت رو به رشد و اهمیت اکولوژیکی خود، نیازمند توجه ویژه به توسعه فضای سبز است و پویش سرو ایران فرصتی مغتنم برای مشارکت همگانی در این امر خطیر فراهم میآورد.
بیات گفت: این نهالها، که در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش سرو ایران تولید شدهاند، به زودی در نقاط مختلف استان کاشته خواهند شد و به سرسبزی و طراوت هرچه بیشتر البرز کمک خواهند کرد.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما







