
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز البرز، با حکم قضایی خلع ید ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی روستای آسارا که بصورت تخریب، درختکاری و احداث منبع آب مورد تصرف قرار گرفته بود، توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج اجرا و این اراضی آزاد شد.
رئیس اداره منابعطبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: این اقدام در پی رصد و پایش مستمر اراضی ملی شهرستان کرج و با پیگیریهای حقوقی صورت پذیرفت که احکام قضائی قطعی اجرا شد
بابازاده با بیان اینکه تمام اراضی ملی و مواردی مانند کوهها، جنگلها، مراتع،از جمله اموال غیرمنقول و متعلق به دولت هستند و دولت به نمایندگی از مردم نسبت به حفاظت و حراست از آنها اقدام میکند، گفت: با توجه به اهمیت این اراضی، هرگونه تصرف غیرقانونی آنها به عنوان زمین خواری تلقی شده و جرم محسوب گردیده و برای آن مجازات تعیین شده است.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





