
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، مهدی فراهانی از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت کلیه وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان البرز از روز شنبه ۱۵ فروردینماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری خواهد بود و بانوان شاغل به جز بانوان مدیر نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.
وی گفت: واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانکها نیز با حداقل ۲۰ درصد نیروها فعالیت خواهند داشت و همچنین حداقل ۳۰ درصد شعب بانکها به همراه شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.
فراهانی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاهها به دلیل حساسیت و اهمیت اقدامات از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
وی گفت: تمام ردههای مدیریتی در استان البرز مشمول دورکاری نبوده و از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
لازم به تاکید است در صورت نیاز و اعلام مدیران ارشد تا سقف مورد نیاز (بیش از حداقل ۲۰ درصد اعلام شده) جهت جلوگیری از توقف خدمات دستگاه و ارائه خدمات به شهروندان، کارمندان دستگاههای اجرایی و اداری استان ملزم به حضور در محل کار خود و ارایه خدمت و انجام وظیفه هستند.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





