
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز ، مهدی فراهانی « معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز » با اعلام این خبر افزود : فردا پنجشنبه ۶ فروردین ماه ، تمامی کارمندان ادارات استان البرز می توانند با نظر مدیران ارشد خود به دورکاری بروند .
او افزود : واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
همچنین کلیه ردههای مدیریتی استان البرز نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





