از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

فعالیت ادارات البرز با ۲۰ درصد کارکنان

فعالیت ادارات البرز با ۲۰ درصد کارکنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، استانداری البرز گفت: فعالیت تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان البرز از روز چهارشنبه مورخ ۵ فروردین۱۴۰۵ تا پایان ایام نوروز با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری با نظر مقام ارشد دستگاه انجام می‌شود و بانوان (به جز موارد خاص اعلام شده) تا اطلاع ثانوی دور کار هستند.

واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین مدیران روابط عمومی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

تمام رده‌های مدیریتی استان البرز نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *