
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، همزمان با سفر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به استان البرز، ۱۳۷ زندانی با بهرهمندی از ارفاقات قانونی آزاد شدند که ۱۵ نفر از آنان مربوط به ندامتگاه فردیس بودند، همچنین در جریان این سفر هزار بسته معیشتی میان خانواده زندانیان توزیع و سه سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.
در جریان این سفر، رئیس سازمان زندانها از ندامتگاه فردیس بازدید کرد. در پی این حضور و با موافقت مقامات قضایی شهرستان فردیس، با مرخصی زندانیان واجد شرایط موافقت شد. همچنین در چارچوب سیاستهای ارفاقی و با بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی و کمکهای خیرین، زمینه آزادی ۱۳۷ نفر از زندانیان فراهم شد که از این تعداد، ۱۵ نفر از ندامتگاه فردیس بودند.
در حوزه حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات حمایتی قابل توجهی صورت گرفت؛ بهگونهای که یکهزار بسته معیشتی میان خانوادههای زندانیان توزیع و سه سری جهیزیه به نوعروسان خانواده زندانیان اهدا شد.
این سفر در راستای سیاستهای نظارت میدانی و با هدف تقویت تعامل میان مجموعه قضایی، انتظامی و اجرایی شهرستان فردیس انجام شد و بر تداوم رویکرد تحولمحور در حوزه زندانها و توسعه خدمات حمایتی تأکید دارد.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما




