به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز البرز، رفیع زاده گفت: براساس قانون، در شهرستانهای با جمعیت کمتر از ۷۰ هزار نفر، ایجاد ادارات متعدد در نقاط مختلف شهر توجیه ندارد و باید خدمات در قالب مجتمعهای اداری تجمیع شود. این اقدام چند مزیت اساسی دارد؛ نخست آنکه مردم برای دریافت خدمات مختلف، ناچار به مراجعه به چند نقطه پراکنده در شهر نیستند و میتوانند صفر تا صد فرآیند اداری خود را در یک محل انجام دهند.
رفیعزاده ادامه داد: استقرار دستگاهها در یک ساختمان واحد، علاوه بر کاهش هزینههای عمرانی و جاری دولت، امکان نظارت دقیقتر فرماندار بر نحوه ارائه خدمات را فراهم میکند. در چنین ساختاری، پاسخگویی شفافتر و هماهنگی میان دستگاهها افزایش مییابد و رضایتمندی شهروندان نیز بیشتر خواهد شد.
معاون رئیسجمهور تأکید کرد: ادارات مستقر در این مجتمعها نباید بخشی از فرآیند خدمترسانی را به مرکز استان یا ستادهای ملی ارجاع دهند و باید تمام مراحل در همان شهرستان انجام شود.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما




