از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

بهره برداری از اورژانس اجتماعی چهارباغ

بهره برداری از اورژانس اجتماعی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر و همزمان با افتتاح سراسری طرح‌های سازمان بهزیستی کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در استان البرز نیز مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان چهارباغ با حضور مسئولان ملی، استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

وجیهه محمدی فلاح مدیر کل بهزیستی استان البرز در این آئین گفت: راه‌اندازی این مرکز در راستای توسعه عدالت اجتماعی، افزایش دسترسی شهروندان به خدمات تخصصی فوریت‌های اجتماعی و تقویت نظام پیشگیری از آسیب‌ها انجام شده است.

وی افزود: مرکز اورژانس اجتماعی با ارائه خدماتی نظیر مداخلات فوری اجتماعی، حمایت از افراد در معرض آسیب، رسیدگی به بحران‌های خانوادگی، کودک‌آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری و سایر مسائل اجتماعی، نقش مهمی در ارتقای امنیت روانی و اجتماعی منطقه ایفا خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی البرز با تأکید بر سیاست توسعه متوازن خدمات اورژانس اجتماعی در سراسر استان البرز، افتتاح مراکز جدید را گامی مؤثر در پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی و تقویت شبکه حمایت اجتماعی دانست و بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های محلی در شهرستان‌ها برای افزایش اثربخشی این خدمات تأکید کرد.

وجیهه محمدی فلاح افزود: دسترسی سریع‌تر مردم به خدمات مداخله در بحران، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش تاب‌آوری خانواده‌ها و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد شد.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *