به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، هدف از صرفهجویی در مصرف انرژی، بهرهبرداری بهینه از برق و سایر منابع است تا در عین برآورده شدن نیازهای روزمره، از مصرف اضافی جلوگیری شود. این رویکرد، علاوه بر کاهش هزینههای خانوار، نقشی اساسی در حفاظت از محیط زیست دارد.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما







