از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

گرفتن وجه در مدارس البرز هنگام ثبت نام تخلف محسوب می‌شود

 گرفتن وجه در مدارس البرز هنگام ثبت نام تخلف محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، فرزاد شعبانی گفت: مدیران مدارس درالبرز حق درخواست مبلغی تحت عنوان کمک به مدرسه هنگام ثبت نام و یا دریافت کارنامه از دانش آموزان را ندارد.هر گونه آزمون ورودی و تعیین شرط معدل برای نام نویسی دانش آموزان در مدارس عادی استان البرز نیز ممنوع است.
 
وی با اشاره به اینکه شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ به همه مدارس البرز ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: به غیرازهزینه کتاب و بیمه، دریافت هرگونه وجه توسط کارکنان مدرسه و حتی انجمن اولیا و مربیان مدارس در هنگام ثبت نام ممنوع است و سرپرست دانش آموزان در صورت مشاهده، این موضوع را به ستاد ثبت نام فعال در نواحی و مناطق هشتگانه و اداره کل آموزش و پرورش استان گزارش کنند.
 
شعبانی ادامه داد: پوسترستاد ثبت نام به همراه شماره تماس مربوط به تخلفات احتمالی در همه مدارس استان نصب و قابل روئیت است.
 
وی با بیان اینکه تا کنون درستاد ثبت نام البرزنشست‌های توجیهی مختلفی برگزارشده است تا فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس البرز با کمترین مشکل انجام شود، اضافه کرد: براین اساس به تمام مدارس استان اعلام شده تا در فضایی آرام و با کمترین مشکل از دانش آموزان در مدارس استان نام نویسی کنند.
 
وی تصریح کرد: پذیرش دانش آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد، هیأت امنایی، استعداد‌های درخشان و مدارس استثنایی براساس دستورالعمل‌های ویژه خود انجام می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز یادآورشد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول پس ازاجرای طرح سنجش سلامت نهایی می‌شود.
 
شعبانی با اشاره به اینکه بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه برای دانش آموزان است، افزود: ثبت نام در مدارس البرز با توجه به محل سکونت دانش آموزان و اجرای محدوده بندی جغرافیایی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس انجام می‌شود.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *