از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

واگذاری ۱۹ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری البرز نیوز، جواد صادقلو، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، در مراسم تجلیل از کارگران دهیاری‌ها و شرکت تعاونی بخشداری‌های مرکزی و چندار که با حضور نماینده مردم غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قانون حذف شرکت‌های واسطه و پیمانکاری تأمین نیروی انسانی، اقدام ارزشمندی است که با پیامدهای مثبت خود به امنیت شغلی کارگران منجر خواهد شد.

وی با استناد به سیره ائمه معصومین (ع) و توصیه‌های ایشان درباره مقام کارگر، افزود: در اسلام نگاه به کارگر یک نگاه ارزشی است و هرگز اجازه نمی‌دهیم حق این قشر زحمتکش پایمال شود.

صادقلو با تأکید بر اهمیت کرامت کارگر و اقدامات حمایتی از این قشر، خاطرنشان کرد: حوزه معیشت باید به گونه‌ای سامان یابد که کرامت کارگر حفظ شده و زندگی شرافتمندانه‌ای برای او رقم بخورد.

فرماندار ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود به واگذاری ۱۹ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی در سال گذشته به دهیاری‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: این اقدام گام بلندی در جهت عمران و آبادانی روستاها بود. امسال نیز با توجه به شرایط جنگی کشور، تلاش برای تجهیز ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها با قوت و قدرت پیگیری می‌شود.

منبع خبر: مهر نیوز

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *