به گزارش البرز نیوز از البرز، محمد اسدی در جلسه بررسی ایستگاه مترو کمالشهر، ضمن قدردانی از تلاش همه دستاندرکاران این پروژه از نزدیکشدن روند کار به مرحله اجرا خبر داد.
شهردار کمالشهر اظهار کرد: چندین سال است که برای احداث ایستگاه مترو کمالشهر افراد زیادی تلاش و مجاهدت کردهاند. امیدواریم با برگزاری این جلسه، پروژه بیش از پیش به فاز اجرایی نزدیک شود تا مردم شریف کمالشهر از ثمرات این طرح حیاتی بهرهمند شوند.
وی با اشاره به حمایتهای دولتی افزود: در جلسهای که سال گذشته برگزار شد، استاندار البرز بر ضرورت و اهمیت اجرای این پروژه تأکید ویژه داشت که جا دارد از حمایتهای مستمر ایشان صمیمانه تشکر کنم.
شهردار کمالشهر همچنین بیان کرد: مشاورین، طرحهای پیشنهادی را بهگونهای آماده کردهاند که تداخل ترافیکی در مسیر اجرای پروژه به حداقل برسد. بر اساس نظریه کارشناسی دقیق، کار مطالعاتی طرح به مراحل پایانی نزدیک شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تسریع در روند اجرایی، عملیات احداث ایستگاه مترو آغاز شود تا این پروژه به مردم شریف و صبور کمالشهر تقدیم گردد.
انتهای پیام/
منبع خبر: ایلنا




