به گزارش البرز نیوز در اطلاعیه استانداری البرز آمده است:
«فعالیت کلیه وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان البرز از روز چهارشنبه مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۵ تا پایان ایام نوروز با حضور ۲۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری با نظر مقام ارشد دستگاه انجام میشود.
واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین مدیران روابط عمومی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
کلیه ردههای مدیریتی استان البرز نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.»
انتهای پیام/
منبع خبر: ایلنا




