از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

۲۰۰ کیلوگرم شیرینی فاسد از قنادی‌های کرج جمع‌آوری و معدوم شد

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، سلیمان رزاقی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تأیید خبر فوق، جزئیات بیشتری را در خصوص این کشف ارائه داد. وی اظهار داشت که تیم گشت مشترک، متشکل از کارشناسان تعزیرات، بازرسان مرکز بهداشت و نمایندگان اتاق اصناف، طی بازرسی سرزده از یک قنادی در کرج، موفق به ضبط و معدوم‌سازی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع شیرینی شدند که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته و از نظر بهداشتی غیرقابل مصرف تشخیص داده شده بودند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین، افزود: وظیفه اصلی واحدهای تولیدی و عرضه‌کننده مواد غذایی، اطمینان از انطباق محصولات با استانداردهای روز سلامت و عدم فروش هرگونه کالای فاسد یا تاریخ گذشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز عنوان کرد: پرونده تخلف این واحد صنفی جهت طی مراحل قانونی و صدور رأی نهایی به مراجع ذی‌صلاح تعزیراتی ارجاع داده شده است.

وی متذکر شد: تداوم نظارت‌ها و مشارکت فعالانه شهروندان در گزارش تخلفات، مهم‌ترین سد دفاعی در برابر عرضه محصولات آسیب‌رسان به سلامت جامعه خواهد بود و این عملیات نمونه‌ای بارز از این رویکرد است.

منبع خبر: مهر نیوز

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *