از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

روشنایی فضاهای شهری نیازمند تعامل دستکاه های خدمات رسان با مدیریت شهری

به گزارش خبر انلاین البرز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ سیدمرتضی اعتصامی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج، در جلسه کمیسیون تلفیق و در جریان بررسی طرح توسعه روشنایی و نورپردازی فضاهای شهری، با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان اظهار داشت: متأسفانه در اجرای برخی پروژه‌های شهری، شاهد نبود تعامل و همراهی لازم از سوی بعضی دستگاه‌ها از جمله اداره برق با مدیریت شهری هستیم که این موضوع مشکلات متعددی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به وضعیت روشنایی زیرگذرهای شهری افزود: در حال حاضر، برخی از زیرگذرهای شهر کرج دارای کنتورهای نصب‌شده توسط اداره برق هستند و در صورتی که هزینه برق این کنتورها از سوی شهرداری پرداخت نشود، برق این فضاها قطع می‌شود؛ این در حالی است که روشنایی زیرگذرها مستقیماً با ایمنی، امنیت و رفاه شهروندان ارتباط دارد و قطع آن می‌تواند تبعات جدی به دنبال داشته باشد.

اعتصامی تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان، به‌ویژه اداره برق، با درک اهمیت خدمات شهری و نقش مدیریت شهری در تأمین رفاه عمومی، همکاری و تعامل مؤثرتری با شهرداری داشته باشند و از تصمیماتی که منجر به اخلال در خدمات عمومی می‌شود، پرهیز کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: توسعه روشنایی و نورپردازی فضاهای شهری، به‌ویژه در معابر، زیرگذرها و فضاهای عمومی، از اولویت‌های مدیریت شهری است و تحقق این هدف نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی میان تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان است.

وی تأکید کرد: شورای اسلامی شهر کرج از مدیریت شهری حمایت می‌کند و پیگیری لازم را برای ایجاد تعامل سازنده با دستگاه‌های مربوطه در راستای حفظ منافع شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات شهری در دستور کار دارد.

اعتصامی  با اشاره به رویکرد حمایتی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای شهر در سال‌های اخیر با نگاه تعاملی و مسئولانه، اعتبارات و بودجه‌های حمایتی قابل توجهی را به منظور تقویت زیرساخت‌های خدماتی به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اختصاص داده است. از جمله این همکاری‌ها می‌توان به تعامل با شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش ظرفیت ذخیره آب و ارتقای تاب‌آوری شبکه تأمین آب شهری و همچنین همراهی با اداره برق در حوزه تأمین و توسعه زیرساخت‌های انرژی و روشنایی شهری اشاره کرد که همگی با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و پاسخگویی بهتر به نیازهای شهروندان انجام شده است.

منبع خبر: خبر آنلاین

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *