از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

یک واحد درمانی در فردیس به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، پانته‌آ عینی گفت: در راستای صیانت از سلامت عمومی و ارتقای سطح خدمات درمانی، کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان فردیس روز یکشنبه ۲۶ مردادماه در بازدیدهای میدانی، یک مجتمع درمانی به دلیل عدم رعایت ضوابط ابلاغی و تخلفات بهداشتی و عدم رفع نواقصی چون عدم دفع بهداشتی پسماندهای پزشکی، نداشتن مجوز تزریقات و پانسمان و … با وجود به تذکرات متعدد و با استناد به دستورالعمل‌های قانونی پلمب شد.

عینی تاکید کرد: نظارت مستمر و برخورد قانونی با مراکز درمانی متخلف در دستور کار این شبکه قرار دارد و با هرگونه کوتاهی در رعایت استانداردهای بهداشتی برخورد خواهد شد.

منبع خبر: مهر نیوز

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *