برقراری ۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ در مرداد

برقراری ۱۸ هزار تماس در مرداد با سامانه 122
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش تماس‌های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت خبر داد و گفت: مقایسه آمار تماس‌های ثبت‌شده در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۱ تیر با بازه ۱۱ تا ۱۵ مرداد امسال نشان می‌دهد که مجموع تماس‌های ثبت‌شده با کاهش ۴۲ درصدی و تماس‌های مرتبط با قطعی و افت فشار آب با کاهش ۵۹ درصدی مواجه بوده است.
 
وی با اشاره به ثبت ۵۲ هزار و ۸۹۸ تماس در بازه تیر و ۳۰ هزار و ۹۳۳ تماس در بازه مرداد، افزود: تماس‌های مربوط به قطعی و افت فشار آب نیز از ۴۵ هزار و ۳۵ تماس به ۱۸ هزار و ۸۲۸ تماس رسیده که بیانگر بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و کاهش مشکلات در شبکه آبرسانی استان است.
 
وی گفت: این کاهش آمار تماس‌ها، نتیجه اقدامات موثر در کاهش خاموشی چاه‌ها و نوسانات زیاد برق، بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت مصرف، همیاری مردم و مسئولان است.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *