از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

ادارات البرز چهارشنبه پانزدهم مرداد تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز مهدی فراهانی گفت: کارگروه ناترازی انرژی با هدف مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان البرز را در روز چهارشنبه تصویب کرد.

وی با بیان اینکه تعطیلی شامل بانک‌ها نیز می‌شود، ولیکن برخی شعب کشیک بانک‌ها فعال خواهند بود؛ گفت: این تصمیم شامل مراکز امدادی، اورژانس و آتش‌نشانی نمی‌شود و این مراکز به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، در ادامه با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف در شرایط ویژه جوی، از هم استانی‌های عزیز درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، زمینه استفاده عادلانه همگان از این نعمت خدادادی را فراهم آورند.

وی گفت: رسیدگی به تمام پرونده‌ها در واحدهای قضائی استان البرز طبق روال معمول انجام خواهد شد و این تعطیلی تأثیری بر روند امور قضائی نخواهد داشت.

فراهانی یادآور شد: این اقدام در راستای حفظ پایداری شبکه توزیع برق و جلوگیری از بروز خاموشی‌های گسترده در پی افزایش مصرف ناشی از گرمای هوا صورت گرفته است.

منبع خبر: مهر نیوز

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *