از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

استاندار البرز تغییر ساعات اداری را تا پایان بهمن ماه اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مجتبی عبداللهی در نشست مدیریت مصرف انرژی استان از تغییر ساعت کاری ادارات استان به تبع کل کشور خبر داد و افزود: با هدف مدیریت مصرف انرژی و کمک به جبران ناترازی ها در بخش‌های خانگی و صنعتی، ساعت کاری ادارات استان البرز نیز تا آخر بهمن ماه امسال از ۸ تا ۱۴ خواهد بود.

وی بر ضرورت توجه مردم به کاهش ۲ درجه از دمای منزل تاکید و اظهار کرد: جای قدردانی دارد که جمع بزرگی از مردم استان در پویش‌های مدیریت مصرف انرژی مشارکت کردند.

عبداللهی با بیان اینکه این همراهی‌ها در بخش‌هایی از استان تأثیر محسوسی داشت و در روند کمک به جبران ناترازی ها نقش مهمی را ایفا کرد، گفت: درصدد هستیم با مدیریت مصارف انرژی که همراهی مردم در آن تعیین کننده است، گاز و برق مورد نیاز خانگی و صنعتی را تأمین کنیم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه با توجه به برودت هوا، مصرف گاز خانگی و صنعتی افزایش یافته که این امر در گازرسانی به نیروگاه‌های برق خلل ایجاد کرده است، افزود: بر این اساس تنها کاهش ۲ درجه از دمای خانه‌ها که به جد تأثیر محسوسی نیز برای شهروندان ندارد، می‌تواند به جبران ناترازی ها کمک بزرگی کند.

عبداللهی گفت: ما با تمام توان در تلاش هستیم که مدیریت صحیحی را در شرایط فعلی لحاظ کنیم ولی در این مسیر همراهی همیشگی مردم، راهگشا و مؤثر خواهد بود.

همچنین با دستور استاندار البرز تمامی گرمخانه‌های استان برای استقرار افراد بی خانمان مهیا شده اند.

منبع خبر: https://www.mehrnews.com/news/6319896/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *