از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

درخواست شرکت توزیع برق البرز از مردم برای صرفه جویی در مصرف انرژی

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ مسعود خواجه وند روز سه شنبه اظهار کرد : با افزایش دما شاهد بالا رفتن میزان مصرف برق در سطح استان البرز و کشور هستیم.

وی ادامه داد: طبق بررسی ها ، حدود ۴۰ درصد برق مصرفی مربوط به وسایل سرمایشی است که انتظار می رود مردم البرز با تنظیم دمای این وسایل از هدر روی انرژی جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت : پویش با انرژی با هدف رفاه و آسایش مردم و مشارکت حداکثری آنها برای بهبود روش‌های مصرف در کشور به اجرا در آمده که انتظار می رود ساکنان استان به این پویش بپیوندند.

وی تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف برق به پایداری شبکه های برق کشور کمک می کند؛ خانوارهایی که حداقل ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند به قید قرعه از جوایز ارزنده ای مانندخودرو و کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی برخوردار خواهند شد.

خواجه وند بیان کرد: همچنین، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه‌جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان‌شدن قبض اعمال می‌شود.

شرکت توزیع برق البرز حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد.

۴۶

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *