البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

اولین مطالبه گران از نمایندگان مجلس خواهیم بود

ابراهیم نوروزی فر ظهر جمعه در حاشیه حضور پای صندوق رأی در مسجد جامع رجایی شهر کرج در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز عنوان کرد: امروز مردم استان البرز در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و نشان دادند که همواره پای آرمان‌های این نظام و انقلاب هستند.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه مردم با انتخاب صحیح بتوانند نقش بسزایی در آبادانی کشور داشته باشند، گفت: آمار بالای ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی از البرز نشان داد که این استان پتانسیل‌های بالایی برای داشتن نماینده‌های بیشتر در مجلس دارد که امید است این امر در دوره بعدی محقق شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر اینکه هر نماینده‌ای که از این استان راهی مجلس می‌شود باید خود را نماینده همه مردم البرز بداند، بیان کرد: سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و خبرنگاران اولین کسانی خواهند بود که از نمایندگان مجلس وعده‌ها و شعارها و قول‌های آنها به مردم را مطالبه گری می‌کنند.

نوروزی فر با اشاره به اینکه امید است این مطالبه گری در راستای بهبود وضعیت شهر، استان و کشور مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: مردم از مشکلات عدیده موجود در کشور گلایه دارند و ما هم گله مندیم اما نباید با صندوق‌های رأی قهر کنیم. هدف از حضور در انتخابات، دفاع از کشور، میهن و رهبر و پاسداشت خون شهداست.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات اقتصادی ما که مردم هم از آنها گله مند هستند، به واسطه تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان است، مطرح کرد: با انتخاب افراد اصلح توسط مردم، نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند می‌توانند قوانینی را به تصویب برسانند و سیاستگذاری هایی داشته باشند که بهتر بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی و آنها را رفع کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این نکته را مد نظر داشته باشند که پس از انتخاب با رأی مردم و ورود به بهارستان مردم را فراموش نکنند و پای وعده‌ها و آرمان‌های خود با ملت بمانند، ضمن اینکه ما نیز با همراهی اصحاب رسانه اولین مطالبه گران از نمایندگان مجلس خواهیم بود و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.