البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

اثر انگشت مردم تحریم کنندگان را تحقیر کرد

رضا عباس زاده در حاشیه حضور پای صندوق‌های رأی در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز مطرح کرد: مردم استان البرز به ویژه شهر کرج با عزم راسخ خود و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت و با اثر انگشت خود موجب تحقیر تحریم کنندگان و کشورهایی شدند که برای عدم مشارکت مردم در انتخابات تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران یک بار دیگر همدلی و محبت خود را به جمهوری اسلامی ایران نشان دادند، عنوان کرد: امیدوارم افرادی که با آرای مردم وارد مجلس می‌شوند، بتوانند در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند. این مردم همچنان پای آرمان خود ایستاده‌اند و ایران کشور را دوست دارند و شرایط ویژه ای که برای آنها ایجاد شده را درک می‌کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز ضمن ابراز امیدواری از اینکه مسؤولان و کارگزاران نظام بتوانند تصمیمات خوبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اتخاذ کنند، اظهار کرد: مردم با حضور پای صندوق‌های رأی اجازه دهند یک بار دیگر تصمیم گیری هایی که در مورد آنها انجام می‌شود بازتاب بهتر و بیشتری پیدا کند.

عباس زاده با بیان اینکه با قهر کردن مردم با انتخابات به جایی نمی رسیم، به تأثیر حضور مردم در تعیین سرنوشت آنها اشاره و عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود، نمایندگان مجلس باید دغدغه‌های مردم را درک کنند. در صورت درک متقابل آنها از نیازهای مردم می‌توانند تأثیر بیشتری در راستای ارتقای سطح رفاه ملت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.