البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

قهرمانی ناحیه یک کرج در مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر البرز

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، سید مسلم رییسی از قهرمانی ناحیه یک کرج در مسابقات بدمینتون دوره متوسطه اول دانش آموزان دختر استان البرز خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر البرز در دوره ابتدایی و متوسطه اول از ۳۰ بهمن ماه آغاز شده و مرحله اول آن تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی رشته بدمینتون دوره متوسطه اول دختران، تیم‌های نواحی یک، دو و چهار کرج، نظرآباد و ساوجبلاغ حضور داشتند که در نهایت ناحیه یک کرج به مقام اول دست یافت و نواحی چهار و دو کرج نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در بخش انفرادی، بازی‌ها به صورت دوبل آزاد و انفرادی آزاد برگزار شد که در بخش انفرادی آزاد، باران رهبری نیا از ناحیه یک کرج اول شد و حسنا عبادی کیا از ناحیه یک کرج به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رییسی با اشاره به اینکه بهار فراهانی از ناحیه دو کرج و فاطمه حسینی از ساوجبلاغ نیز مشترکا سوم شدند، اظهار کرد: در بخش دوبل آزاد مقام اول به هلیا روشنی و تارا امیرطاهری از ناحیه یک کرج رسید و درسا ابراهیمی و ارنیکا نقدی از ناحیه دو کرج نیز حائز مقام دوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه سیفی زاده و محیا جمالی از نظرآباد و مبینا عزیزی و نازلی معصومی از ناحیه چهار کرج مشترکا به رتبه سوم دست یافتند. امید آفرینی، افزایش نشاط و ارتقای سلامتی از رویکردهای اصلی این معاونت در سطح مدارس است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.