البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

ضرورت توجه بیشتر به بعد همگانی رشته دوچرخه سواری

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مجمع سالیانه هیأت دوچرخه سواری استان البرز ظهر دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، رئیس هیأت استان البرز و اعضای مجمع هیأت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالیانه بدمینتون استان البرز توسط رئیس هیأت ارائه شد و به تأیید و تصویب اعضای مجمع رسید.

فرزاد فروغی در این مراسم با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته‌ای بسیار مفرح و در بُعد همگانی محبوب است، گفت: با توجه به وجود نیروی انسانی توانمند در دوچرخه سواری البرز، انتظارات و توقعات بالایی از هیأت داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به بُعد همگانی این رشته مطرح کرد: مجموعه مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی در راستای توسعه و همگانی شدن بیشتر دوچرخه سواری داشته باشد.

فروغی عنوان کرد: تلاش ما بر آن است تا در ورزشگاه‌های مهم و بزرگ استانی فضایی را برای دوچرخه سواری عموم و اجرای همایش‌های مربوط به این رشته برگزار کنیم.

رسول هاشم کندی اسدی نیز با اشاره به حضور پررنگ البرزی‌ها در بدنه فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حقیقتاً پتانسیل دوچرخه سواری در البرز بسیار بالا و این استان همواره در کنار فدراسیون بوده است.

وی بیان کرد: دوچرخه سواری رشته‌ای است که در توسعه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی مناطق هم اثرگذار است و از این رو انتظار داریم شهرداری‌ها از هیأت استان حمایت کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تأکید کرد: اولین کاری که باید در هیأت‌های استانی انجام شود، بحث ساختارمند شدن هیأت از لحاظ اداری است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.